Sayfalar

30 Ağustos 2014 Cumartesi

What's In My Bag || Çantamda Ne Var #1

Merhaba,

Herkesin yaptığı bu tagi ben de yapmasam olmazdı. Çünkü bu tagle ilgili yazıları okumayı ve videoları izlemeyi çok seviyorum. Insanların çantasını karıştırmak çok hoş. :) Çoğu zaman " yok artık, bunu da mı çantasında taşıyor?" diyorum; ama belki de gerçekten öyledir, bilemiyorum. Ya da ben çantamı bavul niyetine kullanmadığım için de bana öyle geliyor olabilir.

Işte genelde kullandığım çantam bu. 3 sene önce Portekiz'den H&M'den almıştım, hala kullanıyorum maşallahı var. :)



Benim çantamda neler varmış, hadi bakalım.



Çantamın içindekilerin toplu görünümü bu şekilde. Şimdi de gruplar halinde bakalım;




1) Brooklyn Sakız: Çantamda çikolata filan taşıyamıyorum bu sıcakta ama sakız her daim olur. Bu sakızı da Migros'tan almıştım, aşk yaşıyorum resmen mis gibi tarçın kokulu ve harika bir tadı var. Hiç eksik olmaz.

2) Vivident Sakız: Çeşit çeşit sakız bulunur evde, onlardan elime hangisi geçerse onu atarım çantaya. Bunu da karpuzlu olmasından dolayı seviyorum.

3) Rocco Şeker: Özellikle bu çeşidine bayılıyorum! Canım sıkıldıkça atıyorum ağzıma bir tane.

4) Ilaç: Sürekli baş ağrısı-migren sorunu yaşayan biriyim. O yüzden bir ağrı kesici yanımda mutlaka olmalı.

5) Nescafe 3ü1 Arada: "Ne alaka?" denebilir. Benim içtiğim tek kahve kendisi olduğu ve adeta bir bağımlı olduğum için hiç çantamdan ayırmam.

6) Eti Form Kakaolu&Yabanmersinli Bisküvi: Çikolata yok demiş olabilirim; ama atıştırmalık bir şey mutlaka olur. Diyette olduğum için en azından "hafif" bir şeyler olsun diyorum. :)



7) Hijyenik Ped ve Günlük Ped: Ne olursa olsun, hep yanımdadır. Ped kutusunu sanırım Rossmann'den almıştım.

8-9) Islak Mendil: Watsons'ın ıslak mendillerini çok seviyorum, çok güzel kokuyorlar. Hem küçük boy hem de büyük boy var çantamda. Bazen büyük olanları fazla geliyor diye küçüğünü de taşıyorum.

10-11) Kağıt Mendil: Minnak olan Benri'nin, diğeri Solo'nun. Bir üstte söylediğim burada da geçerli, sorunlu muyum neyim? :)

12)  El kremi: Watsons'tan almıştım bu kremi. Yaz-kış çantamda hep krem olur. Yazın daha hafif bir krem yeterli olurken kışın Neutrogena'dan başka bir krem kullanamam.

13) Rexona Roll-on: Özellikle Izmir sıcağında leş gibi kokmamak için olmazsa olmaz bir şey. Kokusunu filan seviyorum ama etkisinin çok da uzun sürdüğünü söyleyemem.

14) Benri Kağıt Sabun: Sabunsuz bir ortamda kurtarıcı gerçekten bunlar. Çok seviyorum.

15) Demeter Fragrance Cherry Blossom Koku: Bunun kokusuna bayılıyorum! Zaten nerede "cherry" orada ben! Parfümümle çok benzer kokusu olduğu için çantamda taşıyorum bunu.


16) Cüzdan: Cüzdanımda kartlar, paralar, fişler.. Ne ararsan var. :)

17) Güneş Gözlüğü ve Kabı: Gözlüğü Ibiza'dan, kabı da Bershka'dan almıştım. Çantamın ayrılmaz ikililerinden.

18) Müzik Çalar ve Kulaklık: Bunu gördüğünüze şaşırmışsınızdır büyük ihtimalle. Evet, ben hala eski kafalıyım. USB girişli müzik çalar kullanıyorum ve telefonunndan müzik dinleyen insanları da anlayamıyorum. Zaten şarj aletiyle yapışık yaşıyoruz, bir de müzik dinleyerek bataryayı boşaltmaya ne gerek var? :B

19) Sudoku: Uzun otobüs ve metro yolculuklarındaki yegane dostum. Sudoku çözmeye bayılırım!

20) Not Defteri: Alışveriş listeleri, minik notlar filan yazmak için hep bir not defteri bulunur çantamda. Bunu da abimler Yunanistan seyahatlerinde almışlardı. Tam bir Yunan hayranıyım da. :)

21) Kitap: Özellikle böyle cep boy kitaplar çantada fazla yer de kaplamadıklarından tercih ediyorum. CSI serilerine bayılırım, şu an bunu okuyorum.

22) Post-it: Bazen lazım oluyor ya da not defterimi koyamayacağım kadar küçük bir çantayla çıkıyorum dışarı, o zaman kurtarıcı oluyor bu.

23) Kalem: E bir klasik de bu. Not defteri varsa tükenmez kalem de olacak tabii ki. Neden iki tane var onu bilmiyorum yalnız. :)






















24) Pudra: Çantamdan hiç çıkmayan şeylerden bir diğeri de Avon'a ait bu pudra. Özellikle yaz için vazgeçilmezim.

25) Ayna: Hafif bir ayna, yine kozmetik çantasının olmazsa olmazlarından. Eklips markasına ait bu ayna da.

26) Kozmetik Çantası: H&M'den almıştım geçen yaz. Minik ve pembe olması nedeniyle severek kullanıyorum.

27) Toka: Toka da bir kadının çantasının vazgeçilmezlerinden bence. Hele yaz aylarında.

28) Kulak çubuğu: Maskara, eyeliner akarsa filan diye kozmetik çantamda hep bulunur birkaç tane.

29) Ruj: O gün kullandığım rujumu mutlaka çantama atarım. Şu an fotoğrafta gördüğünüz Rimmel London'un Color Rush serisinden Drive Me Nude isimli şişko kalemi.

30) Dirty Works Cımbız: Cımbızımı da makyaj çantamdan hiç eksik etmem. Aynaya fazla bakınca illa göze çarpan bir şey oluyor çünkü. :)

31) Lipbalm: Dudaklarım da ellerim gibi yaz-kış kuruyor. Yazın Neutrogena'nın 20 SPF'li lipbalmını kullanıyorum. Kışın da yine Neutrogena'dan, yeni çıkardığı o mis kokulu olanını.


Dipnot: Fotoğrafları telefonumla çektiğim için gözükmeyen bir de telefonum var. :)


Işte benim çantamda da her zaman bunlar var. Umarım okurken çok sıkılmamışsınızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder