Sayfalar

1 Eylül 2014 Pazartesi

Lip Balm Dosyası

Merhaba,

Lip balm sevmeyen var mı aramızda? Sizi bilmem ama ben aşk yaşıyorum dersem yalan olmaz sanırım. Renkli-renksiz, kokulu-kokusuz onlarca lip balmım var. "Bundan sonra lip balm almayacağım, çok var zaten." sözünü benden duyabilecek miyiz bir gün acaba merak içindeyim.

Neyse, fazla uzatmadan şöyle toplu halde lip balmlarıma bakalım bir isterseniz;



RENKSIZ OLANLAR



1) Balmi Hindistan Cevizi Aromalı
2) Neutrogena 20 SPF'li
3) Neutrogena Nordic Berry Aromalı
4-5) Yves Rocher Vanilya Aromalı
6) Burt's Bees Yaban Mersini&Bitter Çikolata Aromalı
7) Burt's Bees Bal Aromalı
8) Nivea Süt ve Bal Aromalı
9) Maybelline Baby Lips Nane Aromalı


CHERRY/KIRAZ AROMALILAR



1) Nivea Fruity Shine Cherry
2) Flormar Lip Care Cherry
3) Color Me Lip Care Cherry
4) Maybelline Baby Lips Cherry Me
5) Marks and Spencer Lip Butter Cherry

PEMBE RENKLI OLANLAR



1) Avon Strawberry Sorbet
2) Yves Rocher Frambuaz Aromalı
3) Maybelline Baby Lips Pink Punch
4) Avon Karpuz Aromalı
5) Watsons Magic Lip Balm
6) Nivea Fruity Shine Karpuz Aromalı


DIĞER LIP BALMLAR



1) Rossmann Lilliputz Yaban Mersini Aromalı
2) Avon Spiced Cookie
3) Avon Hot Chocolate
4) Maybelline Baby Lips Peach Kiss


Lip balmlarım şimdilik bu kadar. Almayı istediğim birkaç tane daha var. Hatta Rimmel London da yeni lip balmlar çıkarmış. Watsons'tan aldığım bilgiye göre o ürünler de bize gelecek; ama zamanını söylemediler. O lip balmlar da şu şekilde;

Bu fotoğrf bu siteden alınmıştır. Ürünlerin incelemesini o linkten de yapabilirsiniz.

7 yorum:

  1. bende kendimi lip balm manyağı sanıyordum, beni de aşmışsınız :) ama çok keyifli bişi dimi lip balm kullanmak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl! Evde sürekli bi onu sürüyorum, bi diğerini. Lip balm alışverişi de çok eğlenceli. :)

      Sil
  2. aynen benim de 23 tane var en sevdiklerim eos balmi neutrogena nivea watsons the body shop burt bees baby lips DDDDD

    YanıtlaSil
  3. ben rimmel aldım çok güzel özellikle kiss olanını öneririm herkese

    YanıtlaSil
  4. Benim lip balmlarımın sayısıda kendini aştı 47 tane falan var ama hala tam olarak hayatımın lip balmışız bulamadım aslında onaran lip balm buldum ama günlük kullanım için bulamadım bir öneriniz var mıı :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Ben de 1,5 senede en az 10 tane daha almışımımdır sanıırım =D Ben günlük, ruj altına kullanmak için Neutrogena'nın 20SPF'li olan balmını kullanıyorum. Renksiz lip balmlar bölümündeki 2. sıradaki lip balm, onu önerebilirim. :)

      Sil
  5. Lip balmlarınız çok güzel,ama bende lip balm çok az var ama olsun Birde balmi nasıl nemlendiriyor?

    YanıtlaSil