Sayfalar

3 Eylül 2014 Çarşamba

Parfüm Koleksiyonum

Merhaba,

Bugünkü yazı kullandığım parfümler üzerine olsun istedim. Her ne kadar değişik parfümleri denemeyi sevsem de yıllardır bittikçe aldığım birkaç özel parfüm de var.

Bakalım parfüm koleksiyonumda neler varmış;


BÜTÜN PARFÜMLERIM



1) Avon - Make Me Wonder
2) Escada - Cherry in the Air
3) Calvin Klein - Euphoria
4) Burberry - Burberry London
5) Zara - Oh My Cherry!
6) Bulgari - Rose Essentielle
7) Burberry - Burberry's Weekend
8) Bulgari - BLV Pour Femme
9) Burberry - Burberry's Weekend
10) Parfümevi Similar - Hipnoz Mod (Dior - Hypnotic Poison)


BULGARI



BURBERRY



ŞEKERLI KOKULAR




KIŞLIK KOKULAR




VAZGEÇEMEDIKLERIM




BODY MIST/BODY SPLASH TARZI KOKULAR


1) M&S - Simply Pearl
2) The Library of Fragrance/Demeter - Cherry Blossom
3) The Library of Fragrance/Demeter - Cotton Candy
4) H&M Hello Kitty Serisi - Sweet Vanilla
5) Victoria's Secret - Juiced Berry
6) Claire's - Cotton Candy
7) Claire's - Juicy Mist


Değişik kokular sürmeyi sevdiğim için hoşuma giden bir koku olursa pek düşünmeden alıyorum. Sizin de bu ürünlerden kullandığınız oldu mu? Ya da bana önerebileceğiniz hoş kokular var mı? Özellikle, fazla ağır olmayan kış kokuları arıyorum. Önerileriniz varsa bekliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder