Sayfalar

30 Eylül 2014 Salı

Alışveriş #5

Merhaba,

Alışveriş yapmayı sevmeyen var mıdır acaba? Ben hem yapmayı hem de yapan kişilerin videolarını, yazılarını yahut fotoğraflarını incelemeyi de seviyorum aynı zamanda.

Aslında Watsons'tan bir şey almayacaktım ama son anda Rimmel London'da 40% indirim yapınca bir iki şey bakayım dedim. Çıkan sonuç;



Nedense hiçbir zaman tek bir şey alıp da çıkamıyorum şu mağazalardan. Bakalım neler almışım;

1) Garnier BB Krem - Göz Altı Roll On: 15 ml'lik olanını severek kullanıyordum ama ondan bulamayınca bir de bunu deneyeyim dedim. 50% indirim vardı.

2) Rimmel London 1000 Kisses Tinted Lip Balm - Unstoppable Red: Bu ürünün farklı bir çeşidini geçen sene denemiştim çok da sevmiştim ama çok fazla dudak ürünüm var diye almamıştım. Bugün gözüme takıldı 40% indirim vardı, dayanamadım aldım.

3) Rimmel London Wake Me Up Concealer: Stay Matte pudra ve bu kapatıcıyı almak için gitmiştim aslında Watsons'a; ama yine pudrayı bulamadığım için alamadım. Bunu da son anda gördüm, standda değil de farklı bir yerde duruyordu, gözümden kaçıyordu az kalsın. Ilk defa kullanacağım, merak ediyorum.

4) Golden Rose Color Expert Oje - 55 No: Ojesiz bir alışveriş, alışveriş değildir. Hakikaten ojesiz çıkamıyorum şu mağazalardan. Fazla incelemedim standı da bir taneyle yetindim. Eve gelince denedim hemen ve çok beğendim rengini.

5) Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Bu ürün o kadar çok övüldü ki ben de özellikle göz makyajım için yağlı his bırakmayan ve silerken gözümü oymamı gerektirmeyecek bir ürün arıyordum. Bu  sefer de buna şans vereyim istedim.

6) Selin Limon Kolonyası: 20 TL'lik alışverişe 1 TL'ye geliyordu. Almasam olmazdı diye alıverdim bunu da. :)

7) Emotion Deo - Love: Emotion deodorant ev sevdiğim! Watsons kartla Ekim kataloğunda 4 TL'ye geliyordu, attım hemen bir tane sepete.


Eveeeet, benim bayram indirimi alışverişlerim "umarım" artık sona erdi. Indirim 3 Ekim'e kadar devam ettiği için kendime engel olabilir miyim bilemiyorum. :)

1 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını :) bb kremin ambalajı değişmiş böyle olmuş sanırım sıkması daha kolay diye buna geçmişler :)

    YanıtlaSil